Sunday 14 April 2013

ALHAMDULILLAH.TERIMA KASIH ALLAH.

Assalamualaikum...


kabare?speaking jawa sket.mesti tk phm kan?haha
sihatkah anda semua stlah setahun saya tinggalkan?ye.setahun saya tidak menulis, maaf jika penulisan saya agak tunggang langgang.i'm math teacher.harap maklum.emm,alasan!

kali ni nk buat penghargaan sket kt org2 yg penting dlm hidup aku. penting sgt.ye, penting.aku memerlukan mereka di sisiku. selain parents n my family, diorg lah yg melengkapkan hidup aku.lihat betapa tidak lengkapnye hidup aku klw mereka tkde.ghee...so, here i wanna give an appreciation to all that surprised me last 2 March.lmbt noe ko post patin.dh sebulan dh

ni senarai nama yg orang yg saya nk ucap terima kasih tu :)

  • firstly, tengs to my family,ibu, ayah, akak, abg, ct, naqib, nyai..ibu especially,tengs for give me birth n growing me up.syg ibu!thank you celcom sbb menghubungkan kami :) 
  • to my besfren ever n ever, milah cookiesMAISARAH, tengs sbb bg teddy bear yg comel mcm tuan dia ni.perasan.tak pernah lg org bg teddy bear.tk pernah wey.kau org pertama.for the first time aku rase hepy sgt!tengkiu ea adik manisss..i luv ANOVA!nama teddy bear tu.comel kan.i know it.:P
  • to NADIA, ratu cantik kelas, tengs bg tmpt letak fon yg comel tu.:) smoga kekal gelaran smpai sem 8.hihi
  • to AZIE my beloved best fren, merangkap my  assignment's couple partner, please please.. stay with me 4 the next sem.calculus tu.haha.gurau je azie. terima kasih bg buku TAUTAN HATI tu. romantiknyee azie..hihi
  • Salmah( azie's roomate aka cekgu tesl yg ayu) terima kasih jugak bg kite buku DENYUT KASIH MEDIK tu.even i have read it b4, i can't remember the story. so kene baca lg skali la nampaknye ni.hehe..
  • rumate trsyg bg lipstick.eh tk lip balm actually. mentang2 aku tk pndai melawa, lipstick dia bg.haha.tkpe, aku pakai jugak k rumate.tengs:)
  • to my beloved cazen AMIRAH, tengs bg perfume.lps ni wangi sentiasa la cazen kau ni kan.haha.
  • joy n ling, tengs ea sbb join skali nyanyi2 time tu.:)
sekali lagi.terima kasih.terima kasih.terima kasih.
kawan2, classmate2, cazen2, makcik2 kantin, pakcik2 koop, yg dh bg saya hadiah mase befday hari tu.seriusly, aku terharu, sedih, gembira, rase nk guling2 kt lantai mase korg dtg tu.speechless.tk tw nk bwt ekspresi ape.tak sangka.tak sangka ade org nk dtg nyayi lagu bagai.touching weyh!n tk lupe jgk kawan2, sdare mare n sume yg terlibat secara lgsung atau tak.yg wish kt fb, hp,yg tk knl pon ade.btw, thank you very very very much for all the prayers.moga Allah dengar doa kalian. 



oh lupe. choc tu mai jgk yg bg.katanye klw bg teddy bear harus bg choc skali. katanyaaaaa la....haha


"Ya allah, semoga dengan pertambahan usiaku, seiring dengan pertambahan amalanku."


kepada sahabat2, rakan2 dan saudara mara moga silaturrahim yg terbina kekal selamanya.. :)

Rasulullah s.a.w. bersabda, “Siapa yang ingin diperluaskan rezeki dan dipanjangkan umurnya, maka hendaklah ia menghubungkan silaturrahim”. (Riwayat Bukhari).

No comments:

Post a Comment